logo

فروشگاه اپتیکال فریم

فروشگاه اپتیکال فریم

محمد غلامی، زهرا غلامی، بابک نصیر آبادی

استان هرمزگان

فروشگاه اپتیکال فریم

محمد غلامی، زهرا غلامی، بابک نصیر آبادی

استان هرمزگان

ویدیو
ویدیو و انیمیشنی برای نمایش وجود ندارد
دیاگرام های طراحی
پلان و نما

مدارک این پروژه فاقد پلان می باشد.

مقاطع و جزییات

این پروژه فاقد مدارک مقاطع و جزییات اجرایی می باشد.

اطلاعات پروژه
نام پروژه :
فروشگاه اپتیکال فریم
موقعیت پروژه :
استان هرمزگان
آدرس پروژه :
کیش، میکامال
معمار مسئول :
محمد غلامی، زهرا غلامی، بابک نصیر آبادی
تیم طراحی :
ساناز گودرزی، محسن رفیعی، روژان مقیم، ارمغان رحیمی
تاریخ آغاز پروژه :
1402
تاریخ پایان پروژه :
1402
مساحت زمین ( متر مربع ) :
مساحت زیر بنا ( متر مربع ) :
98
دسته بندی کاربری :
تجاری
تیم اجرایی :
آزاده غیاثی‌نژاد
كارفرما :
میکا مال
عکاسی پروژه :
نیکو دولتخواه، مینیمال استودیو
جوایز کسب شده :
  • فینالیست جایزه معمار 1403 در گروه بازسازی
توضیحات فارسی

طراحی فروشگاه چگونه می‌تواند ارتباط مستقیمی با خود محصول، یعنی عینک، داشته باشد؟ به گونه‌ای که در یک هم‌پیوندی میان محصول (عینک به عنوان یک ابژه)و معماری، در جهت کشف و شهود فضایی و ایجاد حس تعلق برای مخاطب فضا، و همچنین پاسخ‌گویی به عملکرد و نیازهای پروژه، بستری همزمان برای یکدیگر شکل دهند. مساله مورد بررسی ما در رابطه با عینک، مفهوم جور دیگر دیدن است؛ یعنی ایجاد مرزی برای دید جدید که بازتابی از حقیقتی است که خود ابژه را تعریف می‌کند. بنابراین، استراتژی ما برای طراحی فروشگاه، بر بستر عینک و در قالب مفاهیمی چون مرز، بازتاب و کانونیت شکل گرفت. در همین راستا، این سوال مطرح شد که چگونه می‌توان یک مرز قطعی مانند ویترین‌های مرسوم را به فضایی فعال و دارای شخصیت، که بر بستر خود عینک استوار است، تبدیل کرد تا با ایجاد ارتباطی موثر بین بیرون و درون کل فروشگاه به مثابه یک ویترین عمل کند.

English Description
There is no description for this item

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “