logo

Berners and Wells Building

Berners and Wells Building

Emrys Architects

London, United Kingdom

Berners and Wells Building

Emrys Architects

استان London, United Kingdom

ویدیو
ویدیو و انیمیشنی برای نمایش وجود ندارد
دیاگرام های طراحی

مدارک این پروژه فاقد دیاگرام های طراحی می باشد.

پلان و نما
مقاطع و جزییات
توضیحات فارسی

معماران: Emrys Architects
مساحت: 7000 m²
سال: 2023
عکاس: Alan Williams
تولید کنندگان: Albion Stone, Darwen Terracotta, Ibstock, Schüco
تیم ارشد: Matt Blackden
تیم طراحی: Emrys Architects
ساخت‌وساز عمومی: McLaren
مدیریت پروژه: Blackburn & Co
مهندسی و مشاوره > سازه: Elliott Wood Partnership
مهندسی و مشاوره > Mep: GDM Partnership
مهندسی و مشاوره > پایداری محیطی: Verte Ltd
مهندسی و مشاوره > نورپردازی: FUTURE Designs
مهندسی و مشاوره > سایر: Rolfe Judd Planning, Reconal, Albion Stone, Ibstock, Darwen Terracotta, Interface Façade Engineering
کشور: بریتانیا

 

 


توضیحات ارائه شده توسط معماران:
Emrys Architects یک پروژه توسعه مختلط و بزرگ در فیتزروویا، واقع در شمال خیابان آکسفورد در مرکز لندن، ارائه کرده است. این طراحی جسورانه که به نمایندگی از مشتریان Berners-Allsopp Estate و Schroders انجام شده، در دو بلوک شهری گسترده شده و بیش از 7000 متر مربع فضای اداری و خرده‌فروشی آینده‌نگر ایجاد کرده است، همراه با بهبودهای قابل توجه در فضای عمومی. دو طبقه پایینی شامل فضای خرده‌فروشی انعطاف‌پذیر است که به فعال‌سازی خیابان کمک می‌کند و فضای کاری متناسب با نیاز کاربران در طبقات بالاتر قرار دارد.
طرح‌های Berners و Wells به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به ویژگی‌های تاریخی منطقه محلی پاسخ دهند، با جزییات معاصر که از طریق مصالح و ترازبندی نمای ساختمان‌ها افزوده شده است. بخش پایینی توسط مجموعه‌ای از هفت طاق دو طبقه که با سنگ پورتلند پوشانده شده و جزئیات آجر شیشه‌ای فیروزه‌ای دارند، به زمین متصل شده و ورودی بزرگی به دفاتر و واحدهای تجاری ایجاد می‌کند. این طرح شامل تخریب جزئی به همراه حفظ نمای ادواردی برجسته در خیابان ولز است. توجه دقیق به جزئیات برای اطمینان از اینکه حجم و جزییات نمای کلیدی با زمینه بلافصل خود هماهنگ است، به ویژه در کنار هتل Sanderson با درجه II* فهرست شده، انجام شده است.
یک ستون‌گاه از ستون‌های فایانس سفید با جزئیات آجر شیشه‌ای فیروزه‌ای نسبت‌های کشیده‌ای را معرفی می‌کند که به ساختمان‌های اطراف اشاره دارد. در طبقات بالاتر، یک پوشش سبک از شیشه و برنز از نمای اصلی عقب‌نشینی می‌کند تا با بافت شهری همجوار هماهنگ باشد و تراس‌های پشت‌بام را ایجاد می‌کند که فضاهایی برای جلسات غیررسمی و مناطق برک‌آوت فراهم می‌آورد.
نمای ادواردی موجود در خیابان ولز در منطقه حفاظت‌شده اطراف به خوبی قرار گرفته است: بنابراین این نما حفظ، تعمیر و گسترش داده شده تا به‌طور یکپارچه با محیط اطراف ترکیب شود. طبقه چهارم با آجر به ارتفاع موجود اضافه شده است و دودکش‌های بازسازی شده به عنوان علامت‌گذاری عمل می‌کنند – نمای کلی را یکپارچه کرده و شکافی بصری از املاک مجاور به سمت جنوب ایجاد می‌کنند. رویکرد کلی به جزئیات نمای این نما به گونه‌ای عمل می‌کند که هر گونه تأثیر ممکن بر روی میخانه فهرست‌شده درجه II مجاور را نرم می‌کند. یک طبقه پنجم که به‌طور عقب‌نشسته ساخته شده است، با آجر به‌طور برجسته‌ای گابل‌هایی تزئین‌شده دارد که با بخش‌های دوگانه زیر هماهنگ است.
Emrys با نقاش، چاپگر و آکادمیک سلطنتی مشهور بریتانیایی، Tess Jaray، همکاری کرده و از او خواسته شده است تا آثار هنری عمومی ساختمان را تکمیل کند. این شامل الگوی برجسته‌ای بر روی منحنی ساختمان و دایره‌ها در ورودی است. ورودی از خیابان ایست‌کستل به میدان نیز گسترش یافته و خط ساختمان در داخل میدان به عقب کشیده شده تا فضایی وسیع‌تر ایجاد شود. این رویکرد باعث افزایش چشمگیر دید میدان کاستل و ایجاد بنیان‌هایی برای یک مقصد نمادین پرجنب و جوش می‌شود – با سطوح بالای تعامل پیاده‌رو، نمای فعال و نفوذپذیری شهری بیشتر.
توسعه همزمان این سایت‌ها به Emrys این امکان را داد که از میان میدان ولز عبور کرده و دو ساختمان متصل ایجاد کند. در این فضای نیمه‌محصور جدید، طراحی Emrys چیزی است که در حال حاضر یک خیابان عقب‌نشین کم‌استفاده است را غنی می‌سازد. با الهام از نسبت‌ها و جزئیات بصری دیگر میدان‌ها و کوچه‌های موفق مانند Heddon Street و St Christopher’s Place، طراحی جدید انتهای میدان ولز را به‌عنوان فرصتی برای بازسازی این ساختمان در کنار خیابان اصلی می‌بیند.
Emrys توانسته است مرزهای طراحی مدرن را در بافت‌های حساس پیش ببرد، فضاهای منحصر به فرد و انعطاف‌پذیری ایجاد کرده است که برای طیف وسیعی از افراد مفید است. گلین Emrys، مدیر Emrys Architects، گفت: «ما بسیار خوشحالیم که روی یک طرح مختلط دیگر در مرکز لندن کار کرده‌ایم. این طرح‌ها به طور فزاینده‌ای بخش مهمی از پرتفوی ما را تشکیل می‌دهند و ما از این فرصت برای پرداختن و تجدید حیات پیچیدگی‌های سایت در حالی که شبکه‌ای از فضاهای جدید برای ملاقات و تعامل مردم و کار در راهی پایدار و راحت ایجاد می‌کنیم، استقبال کرده‌ایم.»

English Description

Architects: Emrys Architects

Area: 7000 m²

Year: 2023

Photographs:Alan Williams

Manufacturers:  Albion Stone, Darwen Terracotta, Ibstock, Schüco

Lead Team: Matt Blackden

Design Team: Emrys Architects

General Constructing: McLaren

Project Management: Blackburn & Co

Engineering & Consulting > Structural: Elliott Wood Partnership

Engineering & Consulting > Mep: GDM Partnership

Engineering & Consulting > Environmental Sustainability: Verte Ltd

Engineering & Consulting > Lighting: FUTURE Designs

Engineering & Consulting > Other: Rolfe Judd Planning, Reconal, Albion Stone, Ibstock, Darwen Terracotta, Interface Façade Engineering

Country: United Kingdom


Text description provided by the architects. Emrys Architects has delivered a major mixed-use development in Fitzrovia, located north of Oxford Street in central London. Working on behalf of clients Berners-Allsopp Estate and Schroders, the bold design sits across two urban blocks and has created over 7,000 sqm of new futureproofed office and retail space, together with significant improvements to the public realm. The lower two floors feature flexible retail space to help activate the street, and user-oriented work accommodation is provided above.

Berners and Wells have been designed to respond to the historic character of the local area with contemporary flair added through materiality and the articulation of the elevations. The lower portion is grounded by a series of seven two-story arches clad in Portland stone with a teal glazed-brick detail, creating a grand entrance to the offices and retail units. The scheme involves a partial demolition alongside the retention of a fine Edwardian façade on Wells Street. Careful attention has been paid to ensure that massing and key elevational details pair well with the immediate context, especially the neighboring Grade II* listed Sanderson Hotel. A colonnade of white faience columns with teal-glazed brick detailing introduces elongated proportions that reference the surrounding buildings. At the upper levels, a lightweight glass and bronze envelope steps back from the main elevation to suit the adjoining townscape, and forms roof terraces set across the façade to provide spaces for informal meetings and breakout areas.

The existing Edwardian façade on Wells Street sits well within the surrounding conservation area: its facade has therefore been retained, repaired, and extended to blend in seamlessly. The fourth floor is raised in brickwork to match the existing detailing, while rebuilt chimneys act as bookends – unifying the whole facade and forming a visual break from neighboring properties to the south. The overall approach to this façade’s elevational detailing works to soften any perceived impact on the adjacent Grade II listed pub. A new set-back fifth floor constructed in brick features decorated gables that align to the twinned bays below. Working with renowned British painter, printmaker, and Royal Academician Tess Jaray; Emrys commissioned Tess to complete the public art on the building. This included the striking pattern on the curve of the building and the roundels in the entranceway. The entrance from Eastcastle Street into the mews has also been widened and the building line within the mews has been pulled back to form a wider space. This approach dramatically enhances the visibility of Castle Court, setting the foundations for a vibrant landmark destination – with high levels of pedestrian engagement, active frontages, and increased urban permeability.

The simultaneous development of these sites allowed Emrys to bridge across Wells Mews, creating two connected buildings. In this new semi-enclosed space, Emrys’ design enriches what is currently an underused back street. Taking cues from the proportion and visual detailing of other successful squares and closes such as Heddon Street and St Christopher’s Place, the new design reimagines the end of Wells Mews as an opportunity to re-stitch the building into the high street. Emrys has demonstrated an ability to push the boundaries of modern design in sensitive contexts, creating unique and flexible spaces that are useful to a broad range of people. Glyn Emrys, Director at Emrys Architects, said: ‘We are very excited to have worked on another mixed-use scheme in central London. These are becoming an increasingly significant part of our portfolio, and we have relished the chance to address and invigorate the complexities of the site while creating a network of new spaces for people to meet & mix and work in a highly sustainable and comfortable way.’

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “