logo

رویداد لوزی

بنابر گزارش رسانه خبری جهان معماری:

 

در گفتگو با 2 برند شرکت کننده در رویداد لوزی ( استودیو پله و مجموعه گرد) نقطه نظراتی در رابطه با رویداد مذکور بیان شد.

 

اصلی ترین عامل و هدف شرکت کردن ایشان در نمایشگاه لوزی را می‌توان تقویت پرزنت، معرفی و آگاه کردن تعداد بیشتری از مخاطبین این حوزه دانست.

 

 

.

.

.

.

.

.

.

آپارات جهان معماری

پست های مشابه

نمایشگاه ۷۳۷۳ روز معماری|به مناسب دو دهه فعالیت شرکت مهندسین مشاور اسکان

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

دورهمی های بازدید و کروکی انجمن علمی معماری دانشگاه تهران

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

فصل پنجم معمار هفته / ویژه برنامه (زنان معمار و آینده معماری)

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “