logo

انجام فعالیت های ابتکاری در طرح الگوی خدمت توسط شهردار منطقه 13

شهردار منطقه ۱۳ از انجام فعالیت های ابتکاری در طرح الگوی خدمت در محدوده این منطقه خبر داد.

 

شهردار منطقه 13

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: طرح الگوی خدمت در چهار گذر اصلی شامل خیابان های پنجم نیروی هوایی، صفا، سی متری نیروی هوایی و امامت اجرایی شد . در این طرح سعی کردیم تمام محورهای اصلی این منطقه تحت پوشش این طرح قرار بگیرد.

وی افزود: الگوی خدمت، جز طرح های مهم این دوره محسوب می شود . در قالب این طرح، تمامی ابعاد یک گذر اصلی، شریان اصلی و خیابان اصلاح می شود . به این دلیل که تصویر جدیدی برای مردم در آن گذر اجرائی شود.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: با نیازسنجی هایی که صورت گرفت ، در منطقه ۱۳، دو محور در خیابان پنجم نیروی هوایی و یک محور دیگر در خيابان صفا انتخاب شد . در این راستا، طرح الگوی خدمت در خیابان پنجم نیروی هوایی با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله پایانی است.

وی ادامه داد: اقدامات طرح الگوی خدمت در محور صفا حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد . در این راستا، خدماتی نظیر روکش و تراش اساسی آسفالت، ترسیم خط کشی، اصلاح و مرمت نهر و جدول ارائه و بخش دیگر فعالیت ها نیز در محدوده زیباسازی به حذف زواید، رنگ آمیزی و نصب و جانمایی المان اشاره کرد.

شهردار منطقه ۱۳ یادآور شد: سعی کردیم در طرح الگوی خدمت، جلوه و تصویر جدیدی از خدمت را ارائه و فعالیت های ابتکاری نیز در این طرح بگنجانیم . از آن جمله می توان اجرای کاشی شکسته در طوقه های درخت را نام برد .

وی خاطر نشان کرد: در نظر داریم، ابتکارات دیگری نیز در چهار گذر طرح الگوی خدمت در دستور کار قرار بگیرد . چراکه تغییرات برای شهروندان مشهود باشد و احساس کنند نشاط مضاعف و زیبایی تازه ای به شهر بخشیده شده است.

پست های مشابه

نمایشگاه ۷۳۷۳ روز معماری|به مناسب دو دهه فعالیت شرکت مهندسین مشاور اسکان

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

دورهمی های بازدید و کروکی انجمن علمی معماری دانشگاه تهران

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

فصل پنجم معمار هفته / ویژه برنامه (زنان معمار و آینده معماری)

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “