logo

صدور ۵۶۴ پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان اصفهان

۵۶۴ پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان اصفهان صادر شد.

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در چهار ماه اولیه امسال ۵۶۴ پروانه اشتغال به کار در استان اصفهان صادر شد.
علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه اعتلای دانش مهندسی، افزایش بهره وری منابع، مواد و انرژی از مهم‌ترین دستاورد‌های اجرای ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی بوده است، افزود: ارتقای کیفیت ساخت و ساز‌ها از اهداف نظارت است.
وی گفت: بر این اساس به‌منظور کاهش تخلفات ساختمانی، از روند اجرای ۱۴۷ طرح با متراژ ۳۰۸ هزار و ۸۶۲ مترمربع بازدید شد و در این نظارت‌ها، از فعالیت ۵۶ کارگاه متخلف جلوگیری شد . مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: بااین نظارت ها ، اصول معماری و شهرسازی ترویج خواهد یافت . همچنین باعث بالا رفتن کیفیت خدمات مهندسی و اجرای صحیح مقررات ملی ساختمان می شود .
وی ادامه‌داد: مطابق با ماده ۴ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان دارندگان مدرک تحصیلی کارشناس و بالاتر در هر یک از رشته‌های اصلی یا رشته‌های مرتبط می‌توانند از طریق تقاضای صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی با توجه به مدارک تحصیلی و سوابق کار و تجربه در یک یا چند زمینه خدمات مهندسی از طریق طراحی، محاسبه، نظارت، اجرای بهره‌برداری، نگهداری، کنترل و بازرسی امور آزمایشگاهی، مدیریت ساخت و تولید، نصب، آموزش و تحقیق، درخواست تشخیص صلاحیت کنند.

قاری قرآن عنوان کرد: در چهار ماه ابتدایی سال جاری تعداد ۵۶۴ پروانه اشتغال به کار جدید صادر شده‌است . همچنین در مجموع یک‌هزار و ۷۴۱ مورد اضافه کردن صلاحیت جدید، تمدید و ارتقای پروانه اشتغال به کار انجام شده‌است.

پست های مشابه

نمایشگاه ۷۳۷۳ روز معماری|به مناسب دو دهه فعالیت شرکت مهندسین مشاور اسکان

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

دورهمی های بازدید و کروکی انجمن علمی معماری دانشگاه تهران

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

فصل پنجم معمار هفته / ویژه برنامه (زنان معمار و آینده معماری)

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “