لوگو رسانه جهان معماری

فراخوان طراحی جایزه Green Product

خلاصه اطلاعات فراخوان مسابقه

divider

برای رفتن به صفحه نتایج این مسابقه روی این متن کلیک کنید

فراخوان طراحی جایزه Green Product منتشر شد.

بیایید آینده را طراحی کنیم، شعار باشگاه Green Future Club در رقابت سال ۲۰۲۲ است.

به گزارش جهان معماری، Green Product Award ۲۰۲۲ آماده دریافت طرح های مهندس های معمار و طراحی صنعتی برای سال ۲۰۲۲ است. این موسسه از سال ۲۰۱۳ از محصولات و خدمات مطرح و برجسته در زمینه پایداری، نوآوری و طراحی قدردانی کرده و به دنبال کسب و کارهای نوپا و شرکت های شناخته شده و معتبری است که در تغییر بازار پایدار موثر هستند.

برندگان از بسته خدماتی جامع از جمله معرفی در شبکه های اجتماعی Green Future Club و شرکای رسانه ای، چاپ اثر در سالنامه Green Future Club، دریافت تقدیر نامه، فرصت ارتباط گسترده با اعضای Green Future Club در طول سال بهره مند خواهند شد.

بررسی های موضوعی خاص

طرح

این در مورد طراحی به عنوان یک رویکرد کلی با معیارهای زیر است: زیبایی ، عملکرد کاربر پسند ، ساختارهای اقتصادی و زیست محیطی ، احتمالاً تعامل محصول و بسته بندی. کیفیت ارتباط با مصرف کننده در مورد پایداری نیز در نظر گرفته شده است.

نوآوری

برای ارزیابی نوآوری ، بررسی می شود که آیا مشکل / نیاز (بهتر) حل شده است ، مقیاس چیزهای جدید و چقدر مرتبط است. هنگام ارائه مفاهیم ، تمرکز بیشتری بر مدل کسب و کار مربوطه وجود دارد.

پایداری

ارزیابی در تمام مراحل چرخه زندگی (مفهوم / پیش تولید ، تولید ، توزیع ، استفاده ، استفاده مجدد) صورت می گیرد. اطلاعات مربوط به مواد مورد استفاده جداگانه و همچنین اطلاعات مربوط به شرایط تولید در نظر گرفته می شود.

معیارهای ارزیابی و داوری

برندگان بر اساس معیارهای عمومی و موضوعی خاص ارزیابی و تعیین میگردند.به منظور تسهیل در برجسته ساز ی ویژگی های خاص ارائه خود ، می توانید طرح خود را برا اساس معیار های هئیت داوران متمرکز کنید.

رویکرد : اصالت ،تکرار پذیری و اعتبار جهانی
پیچیدگی : پیچیدگی تجزیه و تحلیل ، کیفیت آماده سازی و نحوه اجرا
بازخورد : پتانسیل تغییرات محیطی و اجتماعی

بخشهای رقابت امسال

معماری و خانه های کوچک

اجزای ساختمانی

مصالح جدید

کالاهای مصرفی

مد

صنایع دستی

فضای داخلی و سبک زندگی

کودکان، تحرک پذیری و پویایی، ورزش و فضای کار

زمینه هایی هستند که محصولات و خدمات خود را می توانید در رابطه با آن ها ارائه نموده و به کالا یا خدماتی که سهم بسزایی در سبک زندگی پایدار داشته باشند جوایزی اهدا خواهد شد.

هزینه شرکت در فراخوان

هزینه ارسال و هزینه Pre-Selection برای شرکت های معتبر: ۲۰۰ € + ۷۰۰ €

هزینه ارسال و هزینه Pre-Selection برای شرکت های نوپا: ۱۰۰ € + ۳۵۰ €

دانشجویان با ثبت نام در Green Concept Award (جایزه مفهوم سبز) می توانند بطور رایگان در این رقابت شرکت کنند.

مهلت ثبت نام

۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آبان ۱۴۰۰)

جوایز

برندگان در طول ۳ مرحله توسط هیئت داوران بین المللی انتخاب خواهند شد.

علاوه بر هیئت داوران متخصص، برنده Audience Award (جایزه مخاطبان) نیز با رای عمومی تا پایان ژانویه ۲۰۲۲ تعیین خواهد شد.

مراسم اعطای جوایز و نمایشگاهی از آثار برگزیده در مارس ۲۰۲۲ در مونیخ با نمایشگاه بین المللی صنایع دستی IHM و همزمان با هفته تجارت خلاق مونیخ برگزار خواهد شد.

لینک ثبت نام در مسابقه

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید

منبع خبر : گالری آنلاین

باز نشر: رسانه جهان معماری

 

آخرین فراخوان ها

فراخوان مسابقه طراحی “المانِ میدان ورودی دانشگاه جامع امام حسین (ع)”

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نامسابقه قرمز ۲

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

فراخوان دومین دوره مسابقه معمار جوان سال 1403

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “