لوگو رسانه جهان معماری

گروه V-Ray 5 ، Chaos را برای Unreal منتشر می کند

پوستر

گروه V-Ray 5 ، Chaos را برای Unreal منتشر می کند ، یک به روز رسانی جدید برای افزونه رندر آن که برای وارد کردن صحنه های bake lighting ، V-Ray  و ارائه تصاویر و انیمیشن های رندر شده با ray-traced در Unreal Engine طراحی شده است.در حال حاضر ، مجموعه ویژگی های V-Ray 5 برای معماران و طراحان قابل دسترس است ، از جمله منعطف ترین مجموعه ابزار light baking که در حال حاضر برای Unreal Engine 4 در دسترس است.

فیلیپ میلر ، نایب رئیس مدیریت محصول در Chaos ، می گوید: “V-Ray for Unreal در بین آرتیست هایی که نیاز به بالاترین کیفیت light baking برای تولید پروژه های مجازی real-time و پروژه های تجسم پیشرفته خود دارند ، بسیار محبوب شده است.” “V-Ray 5 for Unreal این فرآیند را حتی ساده تر می کند ، کنترل سفارشی بر روی فرایند bake باز می کند ، در حالی که زمان رندر در هر زمان که از رندر شبکه یا Chaos Cloud استفاده می کندرا بطور همزمان کاهش می دهد.”

کاتالوگ

Light Baking : سرعت بیشتر ، کنترل بیشتر

V-Ray 5 سطح جدیدی از کنترل بر light baking را ارائه می دهد و تنظیمات پیش فرض تولید را با قابلیت سفارشی سازی کامل تنظیمات رندر افزایش می دهد. کاربران اکنون می توانند میزان global illumination, sampling و noise levels را به خوبی تنظیم کنند.

آرتیست های unreal نیز می توانند با توزیع رندر آنها در چندین دستگاه و یا استفاده از تمام قدرت CPU موجود و سخت افزار lightmap ، GPU NVIDIA هایی با کیفیت بسیار بیشتری را ارائه دهند. یک پیوند مستقیم به Chaos Cloud نیز برای رندر آسان بر اساس تقاضا و ایجاد حداکثر 100 lightmap به طور همزمان ایجاد شده است.

Post Processing

با دسترسی جدید به ویژگی های برتر V-Ray 5 ، آرتیست ها می توانند از مزایای طراحی مجدد Frame Buffer با کنترل های پس از پردازش داخلی استفاده کنند. طراحان اکنون می توانند تصحیح رنگ را انجام دهند ، عناصر رندر را با هم ترکیب کرده و بدون استفاده از یک برنامه ویرایش تصویر دیگر ، ویرایش های نهایی را انجام دهند ، و حتی بدست آوردن ظاهر کامل و مستقیم از رندر حتی آسان تر است.

کاتالوگ

سایر ویژگی های جدید شامل:

Coat Layer – یک Coat Layer جدید به متریال های V-Ray اضافه شده است تا نمای واقعی تری از پوشش های بازتابنده مانند فلز روکش دار و چوب لاک دار ایجاد شود.

Pivot Points بهبود یافته – هنگامی که آبجکت ها را از Unreal به V-Ray وارد می کنید ، نقاط محوری آنها بدون تغییر باقی می ماند.

اکسپورت انتخاب شده به V-Ray Scene – آرتیست ها اکنون می توانند گروهی از آبجکت ها را در صحنه UE خود انتخاب کرده و آنها را به عنوان یک فایل به صحنه V-Ray وارد کرده و assets را به سایر برنامه های V-Ray منتقل کنند.

Intel Open Image Denoise – برای کاربران فاقد کارت گرافیک Intel Open Image Denoise ، NVIDIA می تواند از CPU (های) شما برای کاهش نویز در هنگام رندر استفاده کند.

Blue Noise Sampling – تصاویری تمیزتر با همان تعداد نمونه ارائه می دهد ، که به ویژه هنگام ایجاد افکت motion blur و depth of field مفید است.

V-Ray 5 – Initial Out-of-Core Support پشتیبانی اولیه از نمایش صحنه های بزرگتر از حافظه GPU را اضافه می کند.

کاتالوگ

 

انتشار از رسانه  جهان معماری

پست های مشابه

همایش نقش ماندگار؛ از ضابطه تا هویت شهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

جشنواره نور

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “