logo

دفتر ARP

دفتر ARP

علی روانپاک، بابک آبنار

استان تهران

دفتر ARP

علی روانپاک، بابک آبنار

استان تهران

ویدیو
ویدیو و انیمیشنی برای نمایش وجود ندارد
دیاگرام های طراحی
پلان و نما
مقاطع و جزییات

این پروژه فاقد مدارک مقاطع و جزییات اجرایی می باشد.

اطلاعات پروژه
نام پروژه :
دفتر ARP
موقعیت پروژه :
استان تهران
آدرس پروژه :
تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع تجاری سینا
معمار مسئول :
علی روانپاک، بابک آبنار
تیم طراحی :
علی روانپاک، بابک آبنار
تاریخ آغاز پروژه :
1397
تاریخ پایان پروژه :
1397
مساحت زمین ( متر مربع ) :
80
مساحت زیر بنا ( متر مربع ) :
دسته بندی کاربری :
طراحی داخلی
تیم اجرایی :
رامین مجرد
كارفرما :
گروه اِی آر پی
عکاسی پروژه :
حامد فرهنگی،‌ مونا سلیمانی
توضیحات فارسی

شرح پروژه

دفتر ARP یک فضای کاری چند رشته ای کوچک است. مجموعه ای از پروژه ها در اینجا انجام می شود که توسط کارکنانی که قرار است موقتاً در اینجا مستقر شوند اداره می شود. بنابراین ، این دفتر مطابق با استانداردهای مورد نیاز تخصصی خاص  طراحی نشده است بلکه بیشتر برای متخصصان مختلف یک هسته دعوت کننده است. این واحد در طبقه ۶ واقع شده است و دارای مناظر ممتازی از تهران و کوه های شمالی آن است. فرایند طراحی بسیار ساده بود و ناشی از موقتی بودن  محل کار افراد و انعطاف پذیری آن، قابلیت تغییر پذیری حد حریم خصوصی گفتاری میباشد.

کارمندان آزاد هستند که تصمیم بگیرند در کجا کار کنند (در هر نقطه ای از تهران). بنابراین میز کار مشترک که یکی از اصلی ترین اجزا این دفتر میباشد در هر زمان در اختیار کارکنان است. برای مثال هنگامی که شرایط کار در خانه آنها مطلوب نیست یا به مکانی برای افزایش بهره‌وری خود یا به سادگی در هنگام نیاز به تغییر محیط  نیاز دارند. نمای دیدنی این واحد اداری کاملاً در همه ی فضاها حضور دارد.

به جای اینکه به دنبال فضای اداری آینده نگرباشیم، تصمیم گرفتیم که به مکانی آشنا نیاز داریم. از این رو ،پالت متریال ها از رنگ های گرم ، چوب و چرم تشکیل شده است و جو کلی نشانه شخصیت بومی دارد. حفظ حریم خصوصی گفتاری  به صورت متناوب مورد نیاز است ، از این رو ، درب شیشه ای کشویی موتوری و پارتیشن شیشه ای وجود دارد تا تنظیمات حد حریم خصوصی بدون دردسر باشد. میز کار مشترک معمولاً از طریق جلسه آنلاین گسترش می یابد. بنابراین این میز به دیوار منتهی می باشد تا به این افزونه مجازی وجود فیزیکی دهد.

English Description
There is no description for this item

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “