لوگو رسانه جهان معماری

رویداد لوزی

بنابر گزارش رسانه خبری جهان معماری:

 

در گفتگو با 2 برند شرکت کننده در رویداد لوزی ( استودیو پله و مجموعه گرد) نقطه نظراتی در رابطه با رویداد مذکور بیان شد.

 

اصلی ترین عامل و هدف شرکت کردن ایشان در نمایشگاه لوزی را می‌توان تقویت پرزنت، معرفی و آگاه کردن تعداد بیشتری از مخاطبین این حوزه دانست.

 

 

.

.

.

.

.

.

.

آپارات جهان معماری

پست های مشابه

اعضای شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی معماری انتخاب شدند

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

خشت؛ قلب پایدار معماری که از خاک تا آسمان می‌سازد

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

رونمایی از 15 رویداد مهم معماری سال 2025

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “