گزارشی از نمایشگاه ایندکسپو
مصاحبه با تعدادی از شرکت کنندگان نمایشگاه
بنابر گزارش رسانه خبری جهان معماری در گفتگو با 6 برند شرکت کننده نمایشگاه ایندکسپو
( مجموعه های اپیک، تک سرام، چوتاش، ایندکس دیزاین، میرملا، زت کارپت) نقطه نظراتی در رابطه با رویداد مذکور بیان شد.
اصلی ترین عامل و هدف شرکت کردن ایشان در نمایشگاه ایندکسپو را بطور متفق القول میتوان تقویت پرزنت، معرفی و آگاه کردن تعداد بیشتری از مخاطبین این حوزه (معماران، سازندگان، عموم افراد) دانست.
علاوه بر این، به افزایش فروش و سوددهی و سطح عمومیت این برندها به عنوان ماحصلی از شرکت در این رویداد اشاره شد.
.
.
.
.
.
.
.
.