logo

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

خلاصه اطلاعات رویداد

divider
  • نوع رویداد: نمایشگاه
  • عنوان رویداد: نمایشگاه صنعت ساختمان تهران
  • برگزار کننده: اتاق تعاون ایران
  • زمان برگزاری: ۸ تا ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۳ |  8:00 الی 15:00
  • محل برگزاری: تهران، مرکز نمایشگاهی سئول
  • راه ارتباطی: 02174391100

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۳

 

بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران بزرگ‌ترین رخداد در حوزه ساختمان است. كه سال قبل در فضایی بالغ بر 30 هزار مترمربع برگزار شد و 380 مشارکت‌کننده توانمند داخلی و خارجی در آن حضور داشتند. تخمین کارشناسان این است نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران در سال جاری، بیش از 40000 متر فضا در اختیار داشته باشد و قطعا نمایشگاه امسال یکی از نمایشگاه‌های بسیار قدرتمند در حوزه ساختمان خاورمیانه خواهد بود.

هر ساله در این نمایشگاه از 10 کشور اتریش، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، ترکیه، چک، چین، لهستان، هلند و هنگ‌کنگ در زمینه توليد انواع مصالح پایه ساختمانی و سیستم‌های سازه‌ای، نازک‌کاری، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز، لوازم و تأسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تأسیسات برقی، لوازم الکترونیکی و امنیتی ساختمان، آسانسور، پله برقی، نقاله و سیستم‌های متحرک، ابزار، لوازم و ماشین‌آلات کارگاهی، خط تولید مصالح، خدمات فنی و مهندسی، بازار سرمایه، تشکل‌های حرفه‌ای، آموزش، انتشارات و تبلیغات مرتبط با صنعت ساختمان فعالیت داشته و آخرین نوآوری‌ها را در این عرصه به بازدیدکنندگان ارائه می‌نمایند.

آخرین دوره نمایشگاه ساختمان تهران توجه بیش از 149000 بازدیدکننده را به خود جلب کرد تا از محصولات و خدمات به نمایش درآمده توسط 620 شرکت داخلی و 50 شرکت خارجی دیدن کنند. غرفه‌داران از کشورهای ترکیه، چین، روسیه، ایتالیا، یونان، قبرس، فرانسه، بلژیک، ژاپن، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی، امارات متحده عربی، سوئیس، فنلاند، استرالیا، سوئد، مالزی، انگلستان، آمریکا، پرتغال، نروژ، لهستان، ویتنام و هلند در این نمایشگاه شرکت کرده بودند.

 

چرا باید در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران شرکت کرد؟

این نمایشگاه بین المللی (Iran Confair) بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان و ساختمان سازی ایران و همچنین یکی از معروف‌ترین نمایشگاه‌های خاورمیانه است. ثبت نام نمایشگاه صنعت ساختمان تهران فرصت بسیار مهمی است. تا شركت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندركاران و متخصصان این حوزه قرار دهند. و با درنظرگرفتن روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را برنامه‌ریزی کنند.

این نمایشگاه به ارتقاء صنعت ساختمان در ایران و منطقه کمک می‌کند و به توسعه پروژه‌های ساختمانی و تجهیزات مرتبط با آن منجر خواهد شد. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را به بازارهای جدید معرفی کنند و پتانسیل همکاری با شرکت‌های خارجی را بررسی نمایند. بازار ساخت‌وساز ایران به دلیل نیازهای داخلی و رشد جمعیت، پتانسیل بالایی دارد. بنابراین با شرکت در این نمایشگاه به این بازار دسترسی پیدا کنید و با فعالان اصلی ساختمان‌سازی و مصالح ساختمانی آشنا شوند. به علاوه می‌توانید رقبا و فعالیت‌های آن‌ها را بهتر بشناسید و تحلیل کنید که در بهبود استراتژی‌های تجاری و رقابتی شما موثر هستند.

 

چرا باید از نمایشگاه صنعت ساختمان تهران بازدید کرد؟

شرکت‌ها در این نمایشگاه محصولات و تجهیزات جدید خود را معرفی می‌کنند. و بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت تا آخرین تکنولوژی‌ها و تجهیزات مورد استفاده در صنعت ساختمان را بررسی کنند که به بهبود کیفیت پروژه‌های ساختمانی کمک می‌کند.

در این نمایشگاه‌ نمونه‌های عملی از محصولات و پروژه‌ها نمایش داده می‌شوند. که این امکان را به مخاطبان می‌دهد تا محصولات و تجهیزات را به صورت عملی مشاهده کرده و کیفیت آن‌ها را بررسی کنند. این امر به معماران، مهندسان و تصمیم‌گیران این صنعت  کمک می‌کند تا انتخاب‌های بهتری در شرکت‌های ساختمانی و مصالح مورداستفاده داشته باشند.

 

وبسایت برگزار کننده

پست های مشابه

نمایشگاه ۷۳۷۳ روز معماری|به مناسب دو دهه فعالیت شرکت مهندسین مشاور اسکان

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

دورهمی های بازدید و کروکی انجمن علمی معماری دانشگاه تهران

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

فصل پنجم معمار هفته / ویژه برنامه (زنان معمار و آینده معماری)

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “